6 martie 2012

Oua la steamer cu sunca si cascaval


Cât de mult iubiți micul dejun?
Pentru mine, este masa prefată a zilei. ...Cu condiția să am timp să îl pregătesc frumos, să îl savurez, în familie, cu alte cuvinte să nu mă grăbesc la servici :).

În afară de ochiuri, omletă, ouă Benedict, ouă Românesti și câte alte feluri de a prepara ouă mai există, putem face și ouă la steamer. Cu șuncă, cașcaval sau.. în funcție de imaginație.
Eu am facut 4 porții, cu:
  • 4 ouă
  • 4 linguri de unt
  • 4 linguri de cașcaval ras (poate fi și afumat)
  • 4 linguri de șuncă 
  • sare, piper

Sunca, se taie mărunt și se prăjește pe ambele părți.
Se folosesc patru boluri ramekin, și in fiecare, se pune asa: o lingură de unt topit, o lingură de șuncă prajită.


Peste ele vine și cașcavalul ras.


Deasupra tuturor, se sparge oul.
..Si se agaugă sare.


Se acoperă fiecare cu câte o folie de aluminiu și se pune la steamer.
Se lasă aproximativ 10 - 15 minute în funcție de cât de moi vă plac.


Când sunt gata, se adaugă piper, și se servesc.
Eu le-am ornat cu o codiță de ceapă verde și cu prosciutto.

Să aveți poftă!


Sursa de inspiratie: aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu