21 septembrie 2012

Inghetata cremoasa, a la Martha Stewart / Creamy Martha Stewart's ice cream

Recipe translated into English language 
(scroll down for English version) 
Am facut aceasta înghețată după o rețetă a Marthei Stewart și pot să spun că este în topul rețetelor de  înghețată pe care le-am încercat vreodată! Nu neaparat compoziția, sau faptul că este cu vanilie (eu o prefer cu fructe), dar ce imi place este faptul că a ieșit foarte cremoasă fără să folosesc nici un aparat de înghețată. În loc de vanilie se pot folosi în aceasi bază, fructe sau ciocolată. Eu am de gand să încerc!
Ingrediente:
  • 400 g lapte condensat îndulcit (de ex. Delaco)
  • 500 g smântână pentru frișcă
  • 3 lingurițe extract de vanilie
  • miezul a 2 păstăi de vanilie
Mod de preparare:

Se amestecă laptele condensat cu extractul de vanilie și cu miezul din pastaia de vanilie.

Într-un bol mare, se bate smântâna pentru frișcă folosind un mixer. 



Se amestecă laptele condensat cu frișca. Folosind o spatula, se pune toată compoziția într-o caserola, și se acoperă cu un capac. Se pune în congelator până se întareste, aproximativ 6 ore. Asta este tot!
.....iar după cele 6 ore de așteptare...surpriză: cea mai cremoasă dintre cremoase!






Cu bine,
Cosmina

- După o rețetă a Marthei Stewart -


The recipe in English language:
Ingredients:
  • 400 g sweetened condensed milk
  • 500 g cold heavy cream 
  • 3 teaspoons vanilla extract 
  • 2 vanilla pods 
Directions:
In a medium bowl, stir together condensed milk and vanilla. In a large bowl, using an electric mixer, beat cream until stiff peaks form. Using a rubber spatula, gently fold the whipped cream into condensed milk mixture, pour into a pan, cover with a lid and freeze until firm, aproximatly 6 hours.

Enjoy!

- Adapted after a Martha Stewart's recipe -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu