17 februarie 2012

Mâncare de ficatei cu ceapa


Cred că există persoane care pur si simplu nu pot mânca ficat de pasăre sub nici o forma...am intalnit. Eu nu sunt asa :) imi place ficătelul mai ales cu sos de ceapă si mi-a plăcut intotdeauna. Plus ca este si o sursă bună de fier. Chiar si baietelului meu, care are un an, ii dau o data pe săptămână ficătel si deocamdată nu il refuză.


Mi-au ieșit 2 porții cu:
  • 6 bucăți ficățel de pasăre
  • 2 cepe mari
  • ulei
  • 1/4 linguriță de boia dulce
  • sare, piper si putin condiment de la Fuchs
La inceput am dat un clocot la ficăței pana s-a ales deasupra spuna aceea maro care imi place sa o arunc sa nu rămână in mâncare. Doar un minut i-am lasat in apa clocotită, este suficient sa se aleagă spuma asa ca in poză:


Am taiat ceapa mărunt si am calit-o puțin în ulei, am adaugat boia, puțin condiment Fuchs, apa și am lăsat sa fiarbă bine. Când ceapa este fiartă am adăugat si ficațelul si l-am fiert impreună cu ceapa, cam 10 minute. Nu il fierb mai mult pentru a nu deveni amar. Ceapa imi place sa fie asa de bine fiartă incat sa se topeasca cand o mananci.
La final am adaugat sare, piper si cam asta este tot.

Mie una cel mai bine mi se pare ca merge cu cartofi piure.
Pentru cine incearca: pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu