18 februarie 2012

Legume sote



Legume sote. Pe cat de variate pe atât de colorate. Si pe cât de colorate (natural) pe atât de sănătoase.




De data asta am sotat mai multe legume decât de obicei, si anume:


  • 1 morcov
  • cateva buchețele de broccoli
  • ciuperci
  • 1/2 dovlecel
  • 1/2 ceapa rosie
  • 1/2 ardei capia rosu
  • 1/2 ardei gras verde
  • 1/4 dintr-o vanată coaptă si tocată mărunt
  • mini stiuleți de porumb
  • ulei de măsline
  • sare, piper
  • rozmarin


Se pregatesc legumele:
Morcovii i-am bastonase si i-am fiert pe jumătate la abur.
Vânăta am avut-o de inainte coaptă si curățată acum am tocat-o mărunt doar. Ceapa la fel se taie mărunt, iar celelalte legume mai mari.
Am pus mai intai dovlecelul in tigaia cu ulei incins si am amestecat pentru cateva minute la foc iute.
Am scos dovlecelul si am adăugat restul legumelor la inceput la foc iute după care am mai redus pentru a se pătrunde bine.
Spre sfârsit se adaugă dovlecelul deja prajit si se asezonează cu sare, piper si rozmarin.


Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu