7 august 2012

Salata cu creveti si sos balsamic / Shrimp salad with balsamic sauce


Scroll down for English version

Am revenit! Tare dor mi-a fost să gătesc, să fotografiez mâncare și să scriu, să vă propun rețetele mele preferate! În timpul în care am lipsit, am fost în concediu, unde mi s-a stricat aparatul foto, acum trebuie să fac poze cu cel vechi...(nu că cel nou era cine știe ce...) 
Într-una dintre cele mai calduroase zile ale anului (care este astăzi) cred că merge bine o salată bună, cu creveți, nu-i așa?

Pentru 2 porții, avem nevoie de:
  • 200 g mix de salată (eu am folosit: valeriana, radicchio și pan di zucchero)
  • 200 g creveți
  • 50 ml ulei de măsline
  • 50 ml oțet balsamic
  • 1 linguriță zahăr brun
  • 3 căței de usturoi
  • sare, piper

Se pregateste sosul balsamic: se amestecă uleiul de măsline, oțetul balsamic și zaharul brun, se pun la fiert puțin, până se îngroașă. La final se adaugă puțină sare.
Se spală salata, se rupe cu mâna, se împarte în 2 farfurii și se stropește cu sosul balsamic.


Creveții, se trag la tigie în putin ulei de floarea soarelui, împreună cu usturoiul usturoiul zdrobit. La final se asezonează cu sare și piper, și se pun deasupra pe salată.



Poftă bună va doresc!


The recipe in English language:

Shrimp salad with balsamic sauce

I am back! I missed to cook, to take photos and write about it food, to suggest my favorite recipes to you! During the time that, I was on vacation and I broke my camera... now I will have to use the old camera...
Today, on one of the hottest day of the year, I thinks it goes very well a shrimp salad, isn't it? 

For 2 servings, we need:

  • 200 g mix of salads (I used: valerian, radicchio and pan di zucchero)
  • 200 g shrimp
  • 50 ml olive oil
  • 50 ml balsamic vinegar
  • 1 teaspoon brown sugar
  • 3 cloves of garlic
  • Salt and pepper

Prepare the balsamic sauce: mix the olive oil, the balsamic vinegar and brown sugar, bring to boil until thick. At the end, add salt.
Wash lettuce, tear by hand and put it in two plates. Drizzle with balsamic sauce.

Fry the shrimp on a pan with a little sunflower oil and the crushed garlic. Finally, season with salt and pepper and add the shrimp on the top of the salad.

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu