4 aprilie 2012

Salau pe pat de legume la cuptor


Nu am pescuit noi șalăul, dar pot sa spun ca a fost din lacurile din apropiere. L-am pregătit cu legume la cuptor, asa e preferatul meu incă de când eram copil la mama. Sosul care reiese este delicios!
Ingrediente:
  • 1 salău de 1.5 kg
  • 1 ceapă mare 
  • 2 morcovi 
  • 1 ardei gras rosu
  • 1 ardei gras verde
  • 4-5 caței de usturoi zdrobiți
  • 7-8 roșii cherry
  • 1 caniță suc de roșii
  • 2 linguri ketchup duce
  • sare, piper
Peștele se asezonează.
Se pune puțin ulei intr-o tavă termorezistentă peste care se adaugă un strat de ceapă tăiată julien, urmată se un strat de morcovi taiați rondele.


Peste morcovi, se adaugă ardeii taiați felii sau bastonase.


Peste ardei, se pun bucațile de pește condimentate deja cu sare și piper si intre ele, roșiile cherry intregi. Usturoiul zdrobit, se presară deasupra.


Deasupra tuturor, am pus o ceașcă de suc de roșii si două linguri de ketchup de casă. Am adăugat la cuptorul preîncalzit la 160 grade C pentru aproximativ 1 oră și incă 20 de minute la 220 grade C. Nu am pus deloc apă, de asta trebuie verificat din când in când să nu scadă prea tare sosul.


La masaaaaa! 


Pofta mare va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu